چگونه برای جلوگیری از عود نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای جلوگیری از عود نفروپاتی دیابتینفروپاتی دیابتی از عوارض شایع دیابت است، بروز ممکن است 45 درصد، در حالی که در همان زمان آن را به یک علت عمده مرگ اولین نوع از دیابت است.

مطالعات نشان داده اند که بیماران مبتلا به دیابت حدود 30 درصد خواهد شکست مرحله انتهایی کلیه ایجاد می شود.

پیشگیری از نفروپاتی دیابتی، به نظر می رسد، وظیفه اصلی بیماران دیابتی است.

پس چگونه برای جلوگیری از عود نفروپاتی دیابتی؟ بیماران مبتلا به دیابت سابقه حداقل پنج سال خواهد صدمه به کلیه ها دریافت خواهید کرد، در این زمان، بیماران نفروپاتی دیابتی باید به دقت دولت های عملکردی کلیه خود، از جمله، PRO، 24 ساعته پروتئین ادرار مجددا، آنها نیز باید به طور منظم برای اندازه گیری فشار خون است.

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی نیز برخی از داروها را برای جلوگیری از آسیب کلیه، از جمله آنتی بیوتیک های خاص. علاوه بر این، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید اجتناب از انجام pyelography. بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی مقاومت کم نسبت به عفونت، در نتیجه، آنها را به پیلونفریت بسیار حساس هستند، در این مورد، آن است که به احتمال زیاد به بدتر شدن آسیب به کلیه ها و تظاهرات بالینی خود را از درد خفیف در دفع ادرار و درد در پشت.

کنترل فشار خون و قند خون، یک اقدام مهم برای جلوگیری از آسیب به کلیه ها است، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی یک بار در سطح قند خون و فشار خون بیشتر از نرمال، آنها باید درمان شود به موقع و به موقع تعمیر. در زندگی روزمره، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی باید برای حفظ نمک پایین. این کاهش تورم و فشار خون بالا، اگر بیماران مبتلا به نارسایی کلیه، باید به شدت مصرف پروتئین، بیش از 40 گرم در روز محدود، با این حال، بیماران باید با توجه به که یک پروتئین با کیفیت بالا پرداخت کمک می کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک روش موثر برای درمان بیماری های کلیوی که کارشناسان ما در بیمارستان برای چند سال تجربه، بررسی کرد.

ماده فعال این گیاه درمانی می توانید تمرکز مستقیم، شما می توانید یک گشادکننده عروق، ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، عملکرد کلیه است که به یک تعمیر خوب است. بازگرداندن عملکرد کلیوی، و ممکن است دچار عود نفروپاتی دیابتی در اصل جلوگیری می کند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی,نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: